
Sportservice De Vallei en Wave Ticketing gaan samenwerken aan innovatief product
EDE (GLD.) – Sportservice De Vallei gaat samen met Wave Ticketing een nieuw, digitaal toegangssysteem ontwikkelen voor zwembad De Peppel in Ede. Bezoekers aan het zwembad kunnen daarmee thuis online en op locatie toegangskaartjes kopen en via een app de vorderingen van hun kind op zwemles volgen. Met de toegangscontrole wordt de veiligheid verder verbeterd. Ook krijgt Sportservice De Vallei meer zicht op het aantal bezoekers en kan zij gasten nog beter van dienst zijn met het aanbod aan zwemactiviteiten en horecavoorzieningen. Naar verwachting is het systeem medio 2023 operationeel. Sportservice De Vallei wil daarna ook andere transacties online afhandelen, zoals het huren van een sporthal, het aanmelden voor een sportactiviteit of reserveren van een kinderfeestje.
Sportservice De Vallei is dé regiopartner voor sport en bewegen, die iedereen aanmoedigt tot een gezonder en vitaler leven in een duurzame en gastvrije omgeving. Sportservice De Vallei beheert onder meer zwembad De Peppel in Ede, verzorgt daar zwemonderwijs en exploiteert de horeca. Wave Ticketing uit Ede is een innovatieve leverancier van digitale toegangssystemen speciaal voor zwembaden. Wave Ticketing is een samenwerking tussen de online ticketservice Ticketcounter en het digitale leerlingvolgsysteem WeScore.
Met durf en lef vooruit kijken naar de toekomst
Sportservice De Vallei is de eerste organisatie die het nieuwe Wave Ticketing-platform gaat implementeren, om daarmee het zwembadbeheer en de toegangscontrole te verbeteren. “Deze samenwerking past bij ons innovatieve karakter”, aldus Koen Mühlradt, directeur van Sportservice De Vallei. “Bezoekers verwachten deze ontwikkelingen ook van ons. We zijn ervan overtuigd dat het nieuwe toegangssysteem ons in staat zal stellen om de klantervaring te verbeteren en onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Met durf en lef kijken we vooruit naar de toekomst!”
De kassasystemen van de zwembadreceptie en de horeca worden in het Wave Ticketing-platform geïntegreerd en daarmee efficiënter. Bezoekers hoeven dan eigenlijk geen contant geld of pinpas meer bij zich te hebben om een bestelling in de horeca te doen. Het systeem biedt ook meer mogelijkheden voor marketing en communicatie richting bezoekers. Het systeem is flexibel en kan eenvoudig worden aangepast aan de behoeften van Sportservice De Vallei.
Het Edese Wave Ticketing heeft met de systemen van Ticketcounter en WeScore Zwemmen een bewezen staat van dienst in het leveren van totaaloplossingen. Het bedrijf is trots op de samenwerking met Sportservice De Vallei en ziet kansen om samen de dienstverlening aan sporten en bewegen nog verder te ontwikkelen en te verbeteren.
Op de foto (v.l.n.r.): Johan Verheyen en Sjoerd Bakker, eigenaren van Wave Ticketing en Koen Mühlradt, directeur Sportservice De Vallei.
Fotocredits: Ted Walker.